Mönster jakt

Åkte upp och letade mönster i Kållered idag. Fanns inget hemma men hon kunde beställa (ej omlott). Men då går jag hellre till en affär här i stan och beställer därifrån. Omlott bodys finns knappt, hämtade ner Alice babykläder och jag trodde faktiskt hon skulle ha mängder med omlott men icke. Knappt några alls! Så skiter nog i omlott..

Efter de blev det en sväng in på Ikea, var ju där förra helgen också haha=P Blev en stekspade och 100 värmeljus. Behövligt! Sen åkte vi hem=)

Kvällen har jag spenderat med att leta igenom Alice babykläder. Fredrik trodde jag skulle lipa när jag såg kläderna och tänkte på hur stor hon blivit men icke, är så stolt och glad över hur stor och duktig hon är att henne vill jag inte ha tillbaka som en liten bebis igen. Nu ser vi alla fram emot de nya tillskottet i familjen=) Kommer ej behöva köpa mkt kläder till Harry heller! Bara byxor för alla Alice byxor var i sånt där varmt tyg, vad de nu heter:P Mkt kläder var uttvättade tyvärr.. Men lite bodys och några pjamaser hittade jag=) Längtar så mkt nu!

Nu ska jag slänga mig på soffan och dricka min mjölk som jag kände ett otroligt sug efter. Sen sova.. Min tur att gå upp med Alice imon nämligen.

Hoppas ni haft en bra lördag! (För oss har det känts som söndag!)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

SV: Här har det varit 10 grader idag och skinnande sol. =) Packade ner Vincent kläder i en större kartong häromdagen och det var mycket som hade tappar färg o blivit urtvättat väldigt fort! Jämförde med de klädena som var mina gamla som fortfarande hade mycket mer fägr kvar fast de är 23 år gamla =P Vilken kvalitets skillnad!

2011-03-12 @ 21:07:33
URL: http://ceciliase.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Har ni något myrorna eller secondhand i närheten? Där brukar det krylla av mönster, bara att leta se om man hittar nått passande. :)

2011-03-12 @ 22:30:52
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: minijag

Men mjölk är gott det med ;)

Vill oxå till Ikea!

Hoppas att ni alla mår bättre nu :)

Kram

2011-03-13 @ 10:22:13
URL: http://minimamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0