Morrn..

Undra vad som hände igår.. Helt plötsligt så börjar allt snurra och jag kan inte se texten på facebook, den var för liten! Kan inte fokusera med ögonen! Set inte åt sidorna knappt, precis som om ögonen svullnade igen fast de inte gjorde de. Lite "fylle" syn liksom. Fredrik fick hjälpa mig i säng. Sen så somnar min hand och det börjar sticka i den och sen i ansiktet, jätteobehagligt var de! Förmodligen var det pga att jag var så trött och höll på att få migrän. Somnade innan 22 och sov till 6 men är ändå jättetrött och har ont i huvudet. Ska ta mig två alvedon nu och lägga mig på soffan. Hoppas Alice håller sig lugn idag! Ska lägga henne om en stund, hon vakande 6 och vatt uppe med Fredrik så hon verkar redan lite trött nu tycker jag! Hoppas hon somnar och vi sover typ 3 timmar=)




Kommentarer
Postat av: Carro

Usch då, de lät inge kul! Hoppas du kryar på dig snart! :) Alice är inte på dagis förresten?



Sv: Tycker min mage är mer "gravidmage" den här gången oxå! Å jag har oxå moderkakan i bakvägg, fast de va tydligen bättre å ha den så :)



Kram

2011-03-17 @ 08:10:52
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag har nog läst de nånstans att det skulle vara bättre :) Typ om de skulle behöva bli kejsarsnitt så är det betydligt bättre, de sa min bm iaf :) fast de är väl lika där att alla säger olika :P haha

/Carro

2011-03-17 @ 08:32:34
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Urs vad otäckt, hoppas att det var ett litet migrän anfall som kom för att du var så trött..

2011-03-17 @ 09:09:56
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0