Morrn!

Idag är Alice helt blåslagen. Ett märke strax över ögat (ser ut som en liten blåtira) och röda märken på hakan. Få hoppas att denna dagen inte är fylld med lika mkt olyckor!

Tyckte hon kändes varm när vi gick upp nyss så jag tog febern på henne och det visade 37.1 grader. Och det är förhöjd temp för henne, hon brukar ligga på 36.3 när hon är helt frisk (samma som mig). Så jag vetti tusan om vi går till öppna förskolan idag. Annars hade det vatt guld om vi kunnat de, ska till mvc vid 13 och idag stänger ÖF vid halv 13 och det ligger i samma byggnad. Men jag vill inte hon ska anstränga sig och hoppa runt och få mer feber och kanske bli sjuk. Få se vad tempen visar om en stund. Just nu är hon inne på sitt rum och leker/läser böcker. Helt själv.

Nu kom hon, men hon var där inne i iaf 15 min helt själv=) Hennes rum ser ut som kriget. Måste städa där inne idag. Riktigt städa och organisera bland sakerna.

Sen idag ska jag hänga med Martina till Gekås, eller Ullared snarare. Ska till Skoboo och byta ett par skor som hon hade köpt till Nelli som var för stora. Det står på dagens planering.

Jag känner mig lite så där halv sjuk dock. Tro det är en förkylning som jag har lite så. Det går la över=)

Nu blir det frukost och sen dusch. Kanske virka mig en ruta eller två (om vi inte ska till ÖF då). Eller så kanske jag syr lite, symaskinen står ju fortfarande framme på köksbordet:P

Tjing!

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

SV: det blir en babyfilt, har inte tålamod att virka en en vuxenstorlek.. Då får man nog sitta i flera månader..

2011-03-23 @ 08:14:00
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Glömde skriva, nej det är inte så svårt. :) Rätt enkelt!

2011-03-23 @ 08:14:37
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Angelica - Mamma till Moa <3

Tack så mycket! Roligt att du läser min blogg =)

Lycka till med din lilla i magen och grattis såklart! Kram

2011-03-23 @ 13:09:20
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0