Morrn morrn!

Söndag morgon.. Solen skiner och himmlen är blå, härlig dag helt enkelt=)

Natten var orolig, Alice vakande och gnydde och hade sig. Hon drömde nog något läskigt. Sen vakande jag i ren panik av att jag drömde att jag drunknade och Fredrik kunde inte rädda mig! Jätte hemsk dröm!

Vi vaknade vid 8, fast då var ju klockan egentligen 9. Så det blev ingen sovmorgon för Fredirk. Han tyckte klockan var för mkt för att somna om, vilket jag iofs kan hålla med om.

Nu blir det våffelfrukost och sen ska jag ta mig ett bad=)
Efter de ska vi gå en promenad så Alice får sova och sen ner på stan en sväng och kika och fika=)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Våffelfrukost låter gudomligt :)



kraaam

2011-03-27 @ 10:44:54
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0