Morrn morrn!

Fattar inte hur snabbt klockan går! Vi gick nyss upp, men det var för över en timma sen! Jag är såå trött, som vanligt. Fast idag känner jag mig hängig och har lite ont i halsen. Få hoppas de går över och inte blir något av de=)

Idag ska vi eventuellt till öppna förskolan, om jag orkar. En liten stund orkar jag nog, hoppas jag.

Nu sitter jag här och dricker fejk kaffe. Alltså kaffe utan koffein. Riktigt gott faktiskt!
Och självklart står Alice bredvid.


Jag får aldrig sitta ifred vid datorn, inte ens 5 min. Konstigt för lägger jag mig i soffan och kikar på tv så går hon iväg och leker och låter mig vara ifred en bra stund. Datorn är väl mer intressant för fröken=)

Tjing tills vidare!


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Låter hon datorn vara? Adrian ska alltid pilla och slå på knapparna..

2011-03-16 @ 08:40:29
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: miniemma

Hihi sitter i en lika dan tröja just nu :P

2011-03-23 @ 08:35:54
URL: http://minimamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0