Morrn..

Vid 6 skulle Alice upp idag. Så hon steg upp med Fredrik och jag fick "sova" till 20 i 7 då han skulle åka till jobbet. Var lagom pigg då jag vakande vid 4 och inte kunde somna om på ett bra tag=/ Alice har nog smittat mig med sin förkylning, känner mig inte riktigt pigg:( Hoppas det blir bättre tills senare! Ska på Ljusparty ikväll=)

Så trött.. Och Alice är så mammig. Hon har gått som en svans efter mig nu i en halvtimma. Hon ska hjälpa mig, ser hon att jag tar en sak och ska lägga tillbaka den där den ska vara springer hon före dit och öppnar den lådan/skåpet, lite gulligt=) Nu "lurade" jag in henne på sitt rum så jag kan få 5 minuter själv, för längre än så får jag nog inte nu. Ska strax duscha och göra oss iordning och sen gå ner till stan vid 10 och kika lite.

Och nu kom Alice, tog ca 3 minuter.


Kommentarer
Postat av: carola

god morgon...



här vaknade barnen halv 5, maken fick gå upp:)



Ljusparty har jag aldrig varit på, är det bra?

kram och trevlig dag

2011-03-08 @ 09:05:16
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: irina

Haha, jag vet att det kan vara ganska irriterande men man får nog tänka att man är det mest intressantaste o bästa ungen vet nu för att orka med det. lite egoboost om något?



ja, alla förskolor är inte hemska. jag vet, jag har ju jobbat på flera olika. men det e hemskt när personalen e dumma i huvudet.

alla e ju inte det, men det räcker att en är det för att det ska räcka.

jag håller tummarna hårt för att ni ska hitta nåt bra till Alice.

fin mage du har fått btw ;)

2011-03-08 @ 11:41:58
URL: http://gullebulle2.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0