Mvc 23/3

Sf mått: 25
Hjärtljud: 132 slag

Allt såg bra ut, förutom mitt järnvärde. Vilket jag visste då jag glömt dricka min blutsaft:P Måste bli bättre på de!
Fick mitt blodgruppspapper nu, har blodgrupp A positiv. Det är den andra vanligaste blodgruppen i världen, men den vanligaste i Sverige=) Bra de, kan ta emot blod ifrån många då om jag skulle behöva de i framtiden.

Harry låg vänd med huvudet neråt och långt ner. Han vänder sig nog inte upp igen, det trodde inte min bm iaf. Alice låg också ner med huvudet tidigt, fast inte så här tidigt. Kände för ca 2 veckor sedan att magen hamnade längre ner, var nog då han vände sig neråt.

Så nu äre bara till att vänta. 3 månader kvar. Sista delen av graviditeten. Känns stressigt.

Mina sammandragningar är inte farliga iaf. Dom går ju över om jag vilar. Så bm sa att jag skulle sluta gå så snabbt och inte ta så långa promenader. Jag ska ju inte bli helt slut efter en promenad liksom. Så jag får lugna ner mig några hekton nu.




Kommentarer
Postat av: Carro

Sv. Jo det är på bättringsvägen nu iaf, tack o lov! :)



Drygt de där med järnvärde, hoppas de ordnar sig! :) Jag är glad så länge man slipper järntabletterna, haha :P

2011-03-23 @ 16:19:14
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0