Nada Våffla on the våggeldag

Blev ingen våffla idag. Åt världens kvällsmat, blev så sjukt mätt!

Sen kom vår nya granne och ville frågade om vi ville ha en sån baby walki talki (eller vad de nu kallas) för dom skulle slänga sin gamla. Självklart ville vi de, hade tänkt köpa en sån längre fram så detta var ju kanon! Alice tog våran granne i handen och skulle hänga med honom in och kolla på leksaker som dom skulle slänga, hon följde mer än gärna med in dit haha:P Sprang runt och var helt vild bland alla sakerna, dom har två pojkar som är 5 och 6 år och Alice blev så förtjust i dom=) Hon satte sig i soffan med dom och kröp nära den ena killen, lutade sig mot honom och gosade:P Sen ställde hon sig på knä och gav honom en stor kram och puss:P Så himmla sött! Hon var inte alls lite för på:P Men killen sa inget=)

Fick en hel kasse med lego och bilar, Alice älskar ju bilar! Kommer de en stor bil eller traktor när vi är ute och går slänger hon ut nappen ur munnen och vrålar "BRUUUUM BRUMMM" :P
Vi var där inne säkert 1 timma och pratade, och sen när vi kom in till oss igen så var Alice helt slut, somnade på 2 röda sek. Så våffla kändes inte som de passade just då. Kanske ta en våffelfrukost imon ist=)

Klockan är inte mkt nu men det blir nog en tidig natt då vi är så sjukt trötta både jag och Fredrik ikväll.

Imon ska jag visa er bilder på min baby haklapp som jag fick sytt idag=) Alice hjälpte till också=)

Trevlig helg alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0