Onsdag

Dagen flöt på, helt plötsligt är klockan strax 21 och ingenting blitt gjort idag ändå:P
Vi var nere på stan på fm, skulle in på apoteket och köpa neífferex och sen kika lite på hm. Självklart hade jag inte tatt med mig plånboken så vi vände inne på apoteket och gick till öppna förskolan och var där längre ist. Hade tänkt gå där inom när vi gick hem men nu blev ju Alice glad för vi var där mkt längre=)

Sen när vi gick hem efter 12 så lyckades hon somna i vagnen, och helvetet bröt ut när jag skulle väcka henne när vi kom hem. Hon vaknade uppe i hallen och blev väl chockad för hon skrek som en besatt. Gick inte att ge henne lunch så det blev välling och sängen för oss båda. Vi somnade och sov 2,5 timmar! Ändå var Alice jättetrött ikväll och jag är med såå trött.

Ska strax lägga oss. Men de där "strax" är väldigt flummigt. Kan va allt från 20 min till 3 timmar.

Nu väntas de kladdkaka och virka en ruta till min filt. Inte haft tid till att virka så mkt. Ska göra minst 75 rutor till och det hinner jag knappt tills Harry kommer.. Får lägga på ett kol nu!

Kan ju ta med mig virkgrejerna i bilen upp till Gbg imon=) Bör ju hinna virka en ruta upp iaf=) När vi kör hem kommer jag nog somna i bilen:P Så få ta med mig en kudde också!

Är nervös inför 3 d ultraljudet imon, tänk om Harry inte växer som han ska? Tänk om han är liten? Han känns inte liten dock... Han är mycket starkare i sina sparkar än vad Alice någonsin var, redan nu. Hoppas allt står bra till med honom=) Längtar så efter honom.

Nu ska jag vräka i mig lite kladdkaka, åt helvete med hur rund jag blir=) Kladdkaka är gott!

Kotten gosar med Harry=) Så här brukar hon ligga när hon ser att jag klappar på magen, lilla fröken avundsjuk:P


Sötaste busfian!


Snart är hon 1,5 år. Kan inte förstå vart tiden tagit vägen!?


Kommentarer
Postat av: Sophie

Kladdkaka har man alltid förtjänat ;)

Kram

2011-03-30 @ 21:31:52
URL: http://Zebster.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie

Ähhhh vad söt bild på Alicen :))



kraama

2011-03-31 @ 18:32:17
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0