Onsdag

Av någon anledning känns de som fredag. Dock skönt att de inte är fredag för jag är så trött och ska strax gå och lägga mig. Väntar bara på att klockan ska bli lite mer så det känns mer "okej" att gå och lägga sig:P Halv 21 känns lite väl tidigt faktiskt.

Vi pallade oss till öppna förskolan idag. Var mysigt:) Sångstund och lek med de andra barnen=) Sen fick Alice lunch där och så gick vi 1 timma längs med havet i solen=) Jättehärligt! Har fått mina första små fräknar nu haha:P

Sen vare hem och vila en stund sen stack jag ut och gick en promenad på 1,5 timmar med Martina, mysigt=)

Nu ligger jag här på soffan och har ont i halsen och är såå trött. Så strax sängen för min del.

Bara 15 dagar kvar tills vi får se Harry igen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0