Osch..

Alvedon hjälper inte mot detta.. Nähä.. Känner mig så lustig, svider i ögonen och ser knappt, huvudvärk och yr! Måste vara en mkt mild form av migrän. Snart ska vi sova en stund, hoppas hon somnar och sover minst 2 timmar.. Blir det för jobbigt får väl Fredrik komma hen från jobbet och ta henne. Dock har hon varit jättesnäll nu! Hon har tjatat lite om att vi ska läsa böcker men eftersom jag inte ser någon text och har så ont i huvudet går de icke:( Hon blev lite ledsen för de. Sen har hon legat hos mig på soffan, eller stått bredvid och lekt.
Alice är skit trött nu redan, hon känns varm också. Ska ta febern på henne nu och sen tänkte jag ducsha, om jag orkar.

Tur är väl att det ska bli sämre väder idag, har inget emot att vara inne en dag med sämre väder faktiskt!

Återkommer när jag mår bättre, tjing!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Har du svullnat upp något om händer na eller någon annanstans? För att om man är yr och har huvudvärk o suddig syn kan det var tecka på att blodtrycker ökar och att man kan har början på havandeskapsförgiftning. Det är inte meningen at skrämma upp dig utan vill inte att det ska hända något. Om det fortfarande håller i sig i morron skulle jag ringa till min BM/MVC för att se vad de tycker. Om det blir värre så borde du ringa förlossningen.



Hoppas på arr det har blivit bättre sen imorse och att du kan bortse från min kommentar. Vill inte vara den som gör dig orolig!!

2011-03-17 @ 18:18:14
URL: http://ceciliase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0