Snö, wtf??

Alice vakande vid 6.. suck..
Vid halv 9, efter 2,5 konstants skrik och grinande la jag henne med en flaska välling. Först då var hon tillräckligt trött. Lite feber hade hon också. Så hon fick en alvedon och vi båda gick och la oss. Tänkte att vi går ut efter lunch ist och går en liten promenad. Vi sov 3 timmar! Och när vi vakande yr snön helt galet och marken är helt vit! Vi som trodde våren hade kommit hit=/ Alice bara stod och tittade på snön, pekade och utbrast "där, titta"! Sen fick jag inte tyst på henne. Hon tjatade om snön i säkert en kvart:P Så det blev ingen promenad idag.

Jag känner mig trött och hängig. Men vi ska ändå storhandla idag och kika på en födelsedagspresent till mig. Usch dagen närmar sig.. Ska göra det bästa av den:) God mat och tårta=)

Har så mkt tankar och funderingar kring vagn, säng, och andra saker till Harry så jag blir tokig. Finns så jävla mkt fula syskonvagnar, ingen bra som jag vill ha! Jo en, men Alice var för lång för den. Ska kika på några till annars tar vi en nödlösning och satsar på ett säket kort. Säng tyckte Fredrik vi kunde köpa en från Ikea men jag tycker inte dom har fina spjälsängar där:/ Vill ju ha en sån sovvagga till Harry också. Få se om jag hittar en jag gillar=)

Bebis shoppa ska ju vara kul men nu tycker jag bara är jobbigt. Närmar mig slutet på denna graviditeten fort och känns som jag inte hinner med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0