Snorunge

Vaknade av fredriks klocka kl 6. Sen pussade han mig hejdå och nästa gång jag vaknar så är klockan 8.15=) Somnade om och sov så gott! Låg kvar i sängen tills Alice skrek, då var klockan 8.20 så vi vakande typ samtidigt=)
Och oj va snorig hon är! Snorer riner ur näsan hela tiden! Jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag avskyr snor och det kryper i hela kroppen när hon kommer med snor i hela ansiktet och håret och ska gosa. Kräk, bajs ja vad som helst utom snor!

Men hon är pigg. Jättepigg. Knappt sett till ungen sen vi gick upp, hon är och leker på sitt rum.

Idag är det städdag, jippy. Så det är la det jag ska pyssla lite med dag annars händer de inget. Vi går nämligen inte till öppna förskolan idag så som Alice snorar. Känns inte så kul att möta så snoriga ungar på såna ställen, tycker inte jag iaf! Så då ska vi ju inte heller gå dit.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tyckte inte fondanterna var någon hit ihäller, blev jättebesviken för hon som gav mig receptet sa att det var sjuuuukt gott mm och det ser gott ut MEN det föll inte alls mig i smaken!



Ja, kladdkakan är gudagod :) Mummmmms! Åhh vad god den blev, dagen efter är den ännu godare. Mummms! Kanske också ska göra en i helgen!



Åhh stackars lilla Alice, hoppas hon snart blir bättre! har du och fredrik klarat er?



nej, pizza är ingen favorit längre. Usch!!

jag har blivit matförgiftad en gång av en pizza, det är ingen rolighet direkt :/



håll nu tummarna för mig för det är provjobbsdagen idag :))



trevlig helg. och städa lugnt ;)



kraam

2011-03-04 @ 09:41:16
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0