Tjosan!

Haft mkt att göra idag så har ej hunnit blogga, vilket jag kan tycka är lite skönt faktiskt. För just nu äre tomt i bollen på saker att skriva om.

Kan ju berätta att nu har vi kommit fram till ett eventuellt namn till Harry samt två andra namn=) Fredrik föreslog ett namn som jag sagt för länge sedan men som han sagt nej till, känner ingen mer velig människa än han haha:P Känns skönt att iaf har några namn funderingar=)

Dagen har varit bra, en typisk söndag=) Imorse orkade jag knappt gå upp. Satt ju uppe till 2 inatt och sen kunde jag ej somna så jag var så sjukt trött imorse! Så de bidde ingen sovmorgon för Fredrik idag för jag orkade inte ta Alice:P Men de gjorde inget, sa han iaf=P Jag slappade på soffan ist, virkade en ruta till min filt haha:P Sen blev det scones! Perfekt frukost för en söndag=) Sen hör Martina av sig om jag skulle hänga med henne på en lite tripp till en affär, vilket jag gjorde=) Fick köpt 2 st ramar för små kort så nu har jag satt in varsin ul bild på barnen, så underbart fint!

Och sen på eftermiddagen så åkte vi till Fredriks farmor och farfar och fikade. Där var hur mkt folk som helst och fikade idag, sällan man kommer dit och de är bara farmor och farfar där:P

Veckohandling och mat när vi kom hem och sen har jag spenderat kvällen med att virka och Fredrik har spelat xbox=)

Nu ska jag knyta mig, Fredrik med antar jag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0