Åska

Idag ska de tydligen komma regn, och eventuellt åska. Vet ej om jag vågar gå ut nu. Jag tycker inte alls om åska. Speciellt mullret när man inte ser vart de kommer ifrån. Står jag inne i ett fönster och tittar ut och det blixtrar så tycker jag att det är något av de vackraste som finns. Men att vara ute mitt i de är läskigt.

Enligt Smhis hemsida ska regnet (och då den eventuella åskan) dyka upp vid 13, puuuh det måste komma åska, jag har huvudvärk och svettas! Det är såå varmt här, nästan 20 grader redan.

Vi hinner ner till stan och springa in på bibblan och lämna böckerna innan 13.. Nu var Dora slut här så ska ge fröken lite yoggi och sen springer vi till bibblan tro jag.

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Åååh, åska och blixtar är såå mysigt. :) Att sitta på balkongen när det ösregnar är verkligen sommar! :D Hoppas att vi också får åska snart.

2011-05-11 @ 11:26:02
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0