Dagens mage

Märkte nyss, eller kom att tänka på de iaf, att magen sitter nog lite lägre nu än innan. Bebisen är inte uppe vid bröstkorgen och bökar längre. Så antingen är Harry fixerad eller så har plutten vänt sig med huvudet uppåt igen. För sparkar uppåt så mkt känner jag inte längre. Nu är den mer vid naveln och längre ner. Fast, hickan känner jag ju lååååångt ner, så då borde ju huvdet vara neråt. Jaja ska till bm på tisdag så få se då.


Fredrik tyckte med att det såg ut som om magen skunkit ner lite.

Vad tycker du läsare, märkbart längre ner eller?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag kan hålla med om att deh har sjunkit eh del, gemför man med för 2 kortsedan så sitter den mycket lägre =) Hoppas på att den lilla busen har fixerat sig så att han inte har vänt sig.

2011-05-15 @ 14:31:47
URL: http://ceciliase.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag håller nog med Fredrik lite :)



Kraam Emelie

2011-05-15 @ 19:31:31
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0