Dagens mage


Såg härom dagen att de är inte ens 50 dagar kvar till Harry förväntas dyka upp. Och om jag får som jag vill så är de 30 dagar kvar (6:e juni) eller 54 dagar kvar (30:e juni). Just den 6:e för då äre Sveriges nationaldag, och de är en röd dag så då blir bebisen alltid ledig på sin födelsedag:) Eller den 30:e för de är samma nummer som Alice är född och det skulle vara lite skoj att ha två barn som är födda 30:e i sin månad=) PLUS att då behöver Fredrik BARA jobba typ 3 dagar innan han går på semester (efter de där 10 pappa dagarna=))

Folk har sagt till oss att vi planerar bra när vi sagt att Fredrik bara behöver jobba allt från någon vecka till någon dag innan han går på semester igen=) Och grejen är att vi tänkte oss de såhär, så ja det är faktiskt precis som vi ville ha de:) Kanon att man ibland kan få till de så bra=) Alice ville jag att hon skulle födas så nära Halloween som möjligt fast inte på just Halloween, hon är född en dag innna:) Fast där gick jag över en vecka så den planeringen står Alice för=)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tror nog att Harry tittar ut den 6/6. Det känns som ett bra datum. :)

2011-05-07 @ 17:53:05
Postat av: Fredrik ''Loves his girls <3''

Fast egentligen lovade du mig en bebbe den 11 Nov så den hade fått 11-11-11 som pers nummer, men nu hinner vi ju inte det :P

2011-05-07 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0