Fredag

Åh va härligt, underbara fredagen är här:)

Tro de flesta av mina fredagsinlägg börjar med en sån positiv mening=)

Idag är Alice mer snorig än vad hon var igår. Fast hon verkar piggare, vatt och lekt i sitt rum en sväng till och med=)
Igår sov vi bort hela dagen nästan.. La oss vid 11.20 och tänkte att det blir väl som en vanlig tupplur, drygt 2 timmar. Jag vakande vid 14, slumrade till en gång till och vaknade till slut vid 15:O Helt galet.. Hade de inte vatt för att jag ca kvart över 15 var tvungen att försöka smyga upp för att kissa och väckte då Alice så hade hon nog kunnat sova en bra stund till. Hon var såå trött!

Sen la vi henne ändå halv 21 och hon somnade gott då. Trodde hon skulle somna efter 22 någon gång men icke=)

Idag blir det soffhäng. Drar inte ut henne i detta vädret, grått och så rått ute. Jag hade dock behövt komma ut. Känner mig så instängd här inne. Men min kropp orkar ingen vidare promenad. Sitter här med en mensvärks likande smärta i ryggen och magen. Molnande värk, förvärkar. Känns lite mysigt faktiskt:) Snart äre dags liksom:) Fast jag hoppas jag går över och får i slutet på juni. En månad tills dess. Det går snabbt. Är vi redo? Har inte greppat att vi ska ha en liten bebis snart. Känns så overkligt med en till. Hur får man tiden till att räcka? Skönt att vi har en sommar på oss att få ordning på vardagen =)

Funderar på om jag ska göra lite varm chokladmjölk till oss. Alice är så rosslig att det kan vara gott för henne att få något varmt. Skit samma att det är chokladmjölk, sånt får man dricka när man är sjuk:) Kan slå på stort och vispa lite grädde till med=) Sugen jag blev nu!

Trevlig fredag på er alla=)

Kommentarer
Postat av: carola

Tar en blogg runda hos goa vänner, sen blir det soffan även här.

Ska krypa upp och bara vara ett tag.



Hoppas din helg blir bra...

2011-05-27 @ 10:05:53
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: irina

Ja, gud snart är det dags asså!

jag vet inte om jag skulle vara redo för två små barn, men alla väljer sitt öde o lever sig in i rollen o klarar det finfint. om jag skulle blivit på smällen nu skulle jag självklart behållt. det finns en mening i allt :)

2011-05-27 @ 20:30:06
URL: http://www.gullebulle2.bloggplatsen.se
Postat av: Cecilia

Jag har ju sagt att harry ska komma imorron ;) hihi



Kolla in min nya syblogg =) misscs.blogg.se



Ha en mysig fredag!

2011-05-27 @ 20:50:02
URL: http://[email protected]
Postat av: Cecilia

Annars så blir det den 28:e juni ist =P haha Då kommer vi att dela fördelsedag ;) hihi

2011-05-27 @ 21:53:14
URL: http://ceciliase.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Oh, va roligt om du vill beställa =D Vincent har redan använt sin nu är det har blivit sämre väder igen.

Glöm inte bort att lägga in önskemål om färg så finns det säkert hemma när det är dags =)



Va skönt om han kan få vara hemma så länge tillsammans med er. Så nu kan bli en lite familj!

2011-05-28 @ 09:23:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0