Fredag

Så härligt med fredag=) Ellerhur!?

Alice vaknade nu vid 7, och då var Dora på. Hon älskar de så mkt. Satte mig och googlade efter en sån Dora docka, men hittade ingen:/ Får kanske kika på Ebay. Vore kul att ge henne en sån docka, för jag vet att hon skulle älska den=) Även om jag inte är förtjust i docker. Tycker barn ska ha lite blandade leksaker, inte bara dockor till tjejer och bilar till killar. Alice har ganska så blandat. Mest leker hon med lego och sina plastdjur.

Nu kommer hon här och ska gosa:) Va hon skulle upp och göra vid 7 undrar jag.. Hon är ganska så trött redan nu.
Jag är också såå trött.. Kom självklart inte i säng innan 00 igår heller. Fastnade vid datorn och sen tvn:P

Åh sa jag de? Jag kom på vad mitt illamående igår berodde på, halsbränna! Hela dagen igår hade jag de, när jag böjde mig ner speciellt. Så det var de.. Suck. Trodde jag skulle slippa de men tydligen inte. Med Alice satt jag ju och sov vissa nätter pga att jag hade sån halsbränna. Detta är inte ens hälften så illa, känner bara av de ytterst lite, så ska la inte klaga än:P

Nu ska jag äta frukost sen göra mig klar. Emma kommer senare, berodde lite på hur lång tid hennes tul skulle ta. Minns ej när hon skulle göra de så hon kanske dyker upp väldigt snart:P Lika bra att vara klar då=)

Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hoppas att ni får en bra fredag =)



Vt du vad jag såg när jag var på toysrus, de sålde en Dora docka för 249- eller 279 kr beroende på vilen variant man ville ha.

2011-05-13 @ 09:34:09
URL: http://ceciliase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0