Fredagen den 13

Hej, någon som haft otur där ute?

Här hare vatt lugnt faktiskt. Inge otur alls precis. Fast dagen är inte över än, haha;P

Idag kom Emma och Jason hit, drack lite kaffe och barna lekte lite:) Sen knatade vi till stan och kikade lite. Både Alice och Jason somnade gott i sina vagnar så Emma och jag kunde gå i lugn och ro i typ en timma=) Härligt härligt!
Där efter gick vi till Herberts (ett fik/pub) och fikade/åt mat och barna fick leka lite. Dom har en väldigt bra lekhörna där:) Jisses vilken tur vi hade med vädret, vi gick från stan och precis när vi kommit tillbaka till parkeringen utanför mig och stått där och pratar med Fredrik bara någon minut så kom regnet. Vilket skyfall!

Alice har matvägrat (iaf ätit knappt något) idag med. Fick i henne en portion gröt till frukost. 20 ml välling innan Emma och Jason kom på fm. 2 skedar burkmat, 50 ml välling i vagnen på väg ner till stan, en halv burk med fruktpuré, 2 skedar risifrutti, en liten bit kycklingbiff, någon sked glasstårta, 50 ml välling till kvällsmat. Det är jättelite för Alice, och hon har knappt druckit något heller.. Hon brukar äta rediga portioner, speciellt till kvällsmat! Sen ca 200 ml välling när hon ska sova. Hon håller på att få tänder, kanske är de. Hennes mage är inte OK heller stackarn:/

Hoppas de är bättre imon! Då blir det nog en tur till Ikea:) Ska se om vi inte kan svänga inom Kungsmässan i Kungsbacka och kika lite där först=P Hoppas hon äter mer imon och mår bättre.

Nu ska jag ta mig lite fredagsmys i form av svindyra jordgubbar från Belgien:P Fredrik tyckte jag var galen som skulle ha de, men jag bara pekade på magen och sa jag är värd de;) Så nu jordgubbar:D

Trevlig fredagkväll på er och hoppas ni inte haft allt för mkt otur! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0