GÄSP!

Why oh whyyy vaknar min dotter innan 5 imorse!!?? Jag somnade efter tolv, vatt uppe och pinkat 1 gång. Så inte mkt sömn innan de var dags att gå upp. Men jaja. Hon kommer bli trött runt 8 nu och om jag vill kan jag lägga mig och sova med henne då=) Dock vore de härligt att gå ut och gå en sväng, ska nog bli strålande väder idag!
Kikade ut genom vardagsrumsfönstret och såg termometern, var tvungen att gå ut på balkongen och se om de stämde. Jo visst gjorde de det! 15 grader ute kl 05.35. Det var varmt, till och med på de plastade golvet som oftast är iskallt.

Nu ska jag väcka Fredrik och göra kaffe till oss. Gör jag mkt kaffe kommer han säkert inte behöva ta med sig till jobbet och gör jag lite kaffe kommer han säkert säga att han måste ha med sig till jobbet. Så därför har jag väntat med kaffet. Nu är jag allt bra sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0