Hejhej

Go morrn!
Hann/orkade inte blogga igår.. Åkte hemifrån vid 10 och sen gick vi på kungsmässan till 13 och sen åkte vi upp till Ikea och gick där till nästan 17. Fick köpt mkt fint=)

Jag fick mig lite längre t-shirts så jag slipper frysa om magen, ett par shorts och ett par mjukisbyxor a la efter förlossningen mys:P Sånt kommer man la bo i ett tag.

På Ikea köpte vi en spjälsäng till Alice, en sån som man kan ta bort ena sidan på. Bebisen får ta Alice spjälsäng eftersom den är så mkt högre och bättre=) Sen fick Alice sig ett lekkök med lite grytor och mat till de. Och en stor mjukishund, som hon blev helt förtjust i! Hon älskar den:) Och hon älskar sitt nya kök också, Fredrik satte upp de på direkten när vi kom hem så hon fick leka lite innan hon gick och la sig=)

Jag orkade inte vara uppe igår, värkte i hela kroppen och ögonen ville inte hålla sig öppna. Tro jag la mig runt 22. Men de behövde jag=)

Nu ska jag ta mig lite kaffe, kika på smhis hemsida efter vad det bli för väder och sen planera dagen. Blir kanske fårfarm eller en annan djurgård, OM de inte blir regn vill säga. Vi skulle behöva regn, så vi kunde vara inne och städa och plocka undan:P Men åka och hälsa på alla söta djuren är ju mkt roligare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0