Kikar in

Och säger godnatt.. Suck vilken dag. Alice har tagit sig på halsen och sagt "ajaja" flera gånger under dagen. Jag hade ont i halsen igår (och har haft lite ont idag) och Fredrik häromdagen. Lite feber hade hon ikväll med så hon fick en alvedon, då piggnade hon på sig lite. Stackars smulan:/

Innan kom hon med hela händerna fulla med bajs... Jippy! Hon skakade och hade panik, förmodligen för att hon blev chockad över vad de var för konstigt. Hon hade inte kletat de någonstans, förutom på sina händer. Hon hade kliat sig bak nere i blöjan och fått bajs på ena handen så. Duktig av henne att hon kom och sa till iaf. Så de blev tvagning på högsta nivå. Situationen utspelade sig när jag precis diskat klart all disk och jag var helt slut och skulle slänga mig på soffan. Lägligt va:P Trevlig info till er läsare va;) Jag är stolt över henne att hon kom och sa till mig, det visar hur stor hon är:) Även om de inte var så mysigt:P

Nu är jag sååå trött. Ska göra mig klar för sängen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0