Lördag kväll

Hemma från konfirmationen nu. Alice var helt vild på kalaset... Suck. Dock var hon såå trött ikväll så hon hamnade i säng vid 20 och somnade som en sten=)


Imon ska vi antingen upp till Gbg eller hitta på någe annat som vi "måste" göra innan bebisen kommer.
Det lutar åt Gbg, för jag kommer knappt orka vandra runt i Slottsskogen mer gravid än detta:P Sen ska vi även passa på att sticka in på Babyproffsen och köpa en blöjhink och lite annat. Jo vi ska ju gå på naturhistoriska, slottsskogen blir bara en snabb runda=) Fredrik vill ju se någon utställning där och jag har ju lovat att vi ska göra de innan den slutar, och den slutar nog i augusti. Så det passar bäst att göra de innan bebisen kommer. Undra om Alice kommer uppskatta naturhistoriska, hoppas de=)

Varje helg framöver nu har vi något för oss, åka dit, handla där, titta på de, förbereda det. Måste ta en tur till Gekås också snart och shoppa lite med.

Nu ska jag lata mig i soffan, be min gubbe göra lite mackor till mig. Han gör mkt godare mackor än vad jag gör:P

Trevlig kväll alla!



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du gör rätt i att köra med gubben din ;) haha Jag önskar att jag hade tagit till vara på sista tiden innan Vincent kom, bättre än vad jag gjorde.



Hoppas att ni får en trevlig dag imorron. =)



SV: Kommer inte heller ha tid att springa ute i sommar , (tror jag iaf ;) ) haha Får ju separationsångest jätte snabbt ju =P

2011-05-07 @ 22:33:08
URL: http://ceciliase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0