Lördag

Här sitter jag medan de andra sover. Alice vakande vid 6 idag, Fredirk var lagom glad att gå upp med henne:P Själv sov jag till halv 10 och möttes av en scoesfrukost när jag kom upp<3 Inte illa må jag säga=)

Idag ska vi på konfirmation till Alice kusin, eller ja kalaset efteråt. Jag går inte in i en kyrka med Alice. Tycker inte småbarn har någon glädje av de, endast sitta där och höra att de ska vara tysta, kul liksom.. Men vi ska dit senare. Frågan är bara när. Fredrik hade glömt tiden och jag vet inte ens om jag fått reda på någon tid. Kan liksom vara nu vid 14 vi ska vara där.. Ska väcka Fredrik 20 i 14 så han får duscha och göra sig klar iaf, vi kanske inte blir så sena då haha:P

Idag mår jag mkt bättre! Lustigt hur jädra dåligt jag mådde igår och inatt. Var verkligen sjuk! Fattar de inte. Men idag äre som jag inte ens mått så. Ska inte klaga, hoppas jag får vara frisk nu och slipper såna sjukdagar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0