Måndag

Fredrik blev hemma från jobbet idag, han var inte helt pigg så lika bra att han är hemma tills han mår toppen.

Jag passade på att träffa en vän på stan medan Alice och Fredrik låg hemma och sov. Lämnade tillbaka lite kläder som jag köpt till Alice som inte alls var lagom. Köpte mig en tunika på h&m, så nöjd över den=)
Sen åt vi glass, och fasen va jag började frysa då! Var inte väder för glass idag, alldeles för blåsigt och kallt.

Så när jag kom hem var jag såå frusen! Legat på soffan med Fredrik under täcken.

Ska fortsätta med att kika på tv och sen dags för mat:)

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Hejsan! Nu får du inte tycka att jag är läskig, men jag har en liten present till Harry, så om du mailar mig din adress så skickar jag presenten med posten. :)

2011-05-02 @ 17:03:24
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0