Mitt i veckan

Redan onsdag, veckan har gått fort. Trots att vi inte gjort något alls.

Jag känner något lustigt i kroppen, ni vet när man legat en hel dag på stranden, så varm och trött man känner sig i kroppen.. De liksom bränner och man är helt matt, sånt har jag i kroppen nu. Jag är helt utmattad och varm. Det värker i vaderna, samma värk som man har efter man haft kramp. Jag har inte haft kramp inatt, och jag har inte gjort något annat heller för att må så här. Det gör mig så slut.

Vad vi ska göra idag beror på hur Alice mår. Fick i henne påskmust och lite kaka igår, glass skulle hon inte ha..jättelustigt för hon älskar ju de. Sen kom hennes farmor upp för att låna symaskinen, då passade hon på att ge Alice lite av de vi hade till lunch, så en halv portion spaghetti med köttbullar åt hon då=) Sen drack hon lite vatten också. Det var vid 18. Sen vid 20 gav vi henne välling men då åt hon bara 60 ml och sen skulle hon inte ha mer. Jag hoppas hennes matlust är tillbaka så vi kan gå ut lite. Jag tyckte inte de var så kul att ta ut henne igår i värmen när hon varken åt eller drack något, det var ändå 20 grader i skuggan. Idag ska de tydligen komma lite regn och eventuellt åska. Åskar de går inte jag ut..

Alice sover än, få se om jag påbörjar min frukost nu eller om jag väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0