Mobilfri och ont i ryggen

Ont i ryggen.. Var på en lekplats innan, lyfte Alice upp på en klätterställning och sen åkte hon ner. Vi gjorde om de kanske 5-10 ggr. Det var tydligen för jobbigt för min rygg. Kände inget då men sen efter våran eftermiddagslur så vakande jag med världens värk:/ Har legat på soffan sen dess, eller ja en snabb sväng ner till stan och in på the phone house blev det bara.

Mitt abonnemang går inte att förnya fören i februari 2012!!!!!!! Och jag kan inte göra något åt de hela.. Det ska betalas. SUCK. Men jag kan ta en iphone på räntefri avbetalning+ mitt gamla abonnemang+ en förhöjd månadsavgift, tro jag de var. Kommer bli uppåt 1000 spänn med de jag ringer och smsar.. Men gå till februari med en skrutt mobil vill jag inte (samt ändå betala 350 för de gamla abonnemanget + de jag ringer och smsar för). Jag är la lite bortskämd.. Men jag tar så mkt bilder och skickar massa mms att det skulle vara bajstråkigt att "bara" ha en mobil för att ringa och sms med. Och hur ska jag klara mig utan facebook på mobilen:P Man har ju verkligen blivit bekväm med de där.

Få se hur jag gör. Vore kul att ha en iphone med alla appar:) Men jag vet inte. Fredrik får bestämma. Jag har beslutsångerst.

Nu ska Alice sova, sent men hon sov ju em till 15.20 så hon har vatt så pigg ikväll. Själv ska jag ta mig lite kaffe och strax sova. Imon ska vi upp tidigt, fast vi går alltid upp tidigt:P Men imon ska vi en snabb sväng till Gekås innan vi kör vidare ner mot Värnamo och Rydaholm och hälsar på en släkting till mig:) Ska bli så skoj, inte träffats på så länge. Det står på schemat imon.

Trevlig helg alla!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det gör du rätt i att ta en iphone :)

Jag ville länge ha en iphone men hade ett gammalt abbonemang kvar hos telesnooor fram till juni 2011 så jag tänkte vänta MEN sen fick jag ett mycket bra erbjudande om jag tog ett abbonemang hos Telia med en iphone 4, då betalar jag 299:-/månad + det jag ringer för. SMS:ar gratis! Och fri surf såklart! :) Jag är jättenöjd med min iphone! Vilket abbonemang har du?



Ha en fantastiskt bra dag min vän!

kram Emelie

2011-05-21 @ 10:03:35
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0