Morrn

Tjohej!
Alice vakande halv 6, hon fick lägga sig i våran säng mellan oss. Var väl så där poppis.. Inte skulle hon sova mer iaf. Så hon och Fredrik gick upp 6.20 och jag låg kvar en kvart iaf. Seg morgon.

Hon har inte nyst än idag=) Verkar piggare!! Dock hostar hon lite men förhoppningsvis blir det inte värre utan bättre=) Nu leker hon med alla blöjpaketen i hallen, hon staplar upp dom och lägger sig på dom:P Nu kom hon med två stora papperspåsar som jag glömt lägga undan, tro hon hade tänkt trycka ner något blöjpaket där i..

Idag blir vi bara inne, även om Alice är bättre känns de bäst att hålla oss inne så hon hinner bli helt bra innan helgen.

Nu kom hon här med snorig näsa och ville jag skulle torka henne. Hon är så duktig på att säga till när snoret rinner. Tro hon tycker de är lite äckligt faktiskt. Samma här, snor är så hemskt tycker jag.

Nu ska jag packa upp lite blöjor och sen plocka undan lite här hemma, de lilla jag kan och får för Alice. Hon är väldigt mammig nu när hon är sjuk.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tycker också det är hemskt med snor. Förstår inte de föräldrar som inte orkar torka bort snoret på sina barn, slår vad om att dom inte skulle låta snoret rinna på sig själva.

Hoppas hon blir frisk snart

2011-05-26 @ 19:49:48
URL: http://zebster.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0