Morrn på er!

Vaknade och mådde illa idag. Ingen dig deal så för de var inte så farligt. Men illamåendet var där iaf.
Fick duschat idag innan Fredrik stack till jobbet, skönt att ha de gjort=) Alice vakande vid 7 och Fredrik satte henne i soffan framför Dora:P Hon var helt till sig av att de var på! Måste köpa en sån Dora dvd till henne:)

Nu har jag ätit lite frukost. Blåbärspaj med vaniljsås som Fredrik gjorde igår:P Man FÅR äta sånt till frukost när man är gravid, speciellt höggravid och inte har långt kvar:P Då FÅR man trycka i sig precis allt man tycker är gott, synda riktigt:) För sen kommer bebis och då ska kilorna bort så då äre slut med socker och sånt gott för min del. Iaf inga mer pajer till frukost.

Alice smakade lite paj också, ingen större aptit idag heller.. Ska ge henne lite gröt nu och sen om hon vill ha lite.
Sen ska vi nog ner till stan, kika efter tyg som jag kan sy till en filt till Alice. Hennes "sommartäcke" är för varmt och det räcker med en tunn filt i ett påslakan nu.
Och jag behöver t-shirts!!

Ni kan nog se varför jag behöver lite nya t-shirts...

Och större ska magen bli så jag måste ha längre tröjor!!
Men allt ska vara så himmla kort nu.. Hoppas hm har någe=)

Men visst äre sött med så stor bebismage som kikar fram:P Fast inge jag vill gå ut i precis, det drar ju kallt om magen:P


Kommentarer
Postat av: Carro

Mysig mage! :)



Doktorn mätte bäbisen sist på tul och skulle göra de igen nästa gång (alltså i morron) :) Jag trodde bäbisen skulle vara jättestor, men han/hon va ganska liten sist. Eller inte liten, snarare normalstor :) Vincent skulle ha vart jättestor om han föddes "normalt i sin vecka".

Kram

2011-05-12 @ 16:16:33
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0