Morrn!

Idag händer inte mkt. Alice hade feber igår kväll och idag är hon inte pigg heller precis. Ska strax ta tempen på henne igen, tog den imorse vid 7 och då var den 37.1 och sen vid 8 var den 37.5. Det är inte feber men det är högre temp än vad hon brukar ha. Är hon helt frisk har hon 36.3-36-5 grader, precis som jag. Hon är lite förkyld stackarn.

Jag är skit seg. Mår kanon men är så trött. Har börjat sova dåligt på nätterna. Är pga graviditeten, har svårt att hitta någon bekväm ställning att sova i. Bebisen är så känslig, får inte ligga på sidorna knappt fören de börjar sparkas och puttas. Och ryggläge går ej, känns som om jag ej får luft då. Så jag vaknar flera gånger varje natt av ett väldans sparkande pga att jag lagt mig för mkt på sidan och bebben tycker de är trångt.

Nu såg Alice att de var Dora på tv, får passa på att slänga mig i soffan med täcke och kudde och halv sova lite medan hon tittar på de=P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0