Mvc 4/5

Sf mått: 31 cm
Hjärtljud: 148 slag per minut


Allt såg bra ut, magen växer fint och följer sin kurva. Mitt järnvärde hade gått upp till 121 så nu ligger det där de ska vara=) Alice var ju med idag, vilket min bm tycker är så roligt. Själv tycker jag de är mindre roligt för hon är som en virvelvind bland alla saker hon ej få ha. Men min bm tycker hon är så mysig och snäll, och lugn..? Hon berömmer Alice för att hon lyssnar på mig..? Okej Alice är faktiskt duktig på att lyssna och sköta sig men ibland går det över styr och jag börjar svettas. Hon ska med på nästa bm besök också, men sen ska jag se om inte Fredrik kan ta ledig och ha henne. Man får ju inte så mkt sagt med en vild Alice runt omkring sig:P
Alice fick trycka på knappen till doplern, den man lyssnar på bebisen med, oj va skoj hon tyckte de var! Hon tryckte på den, vi alla lyssnade på hjärtat, och Alice stod helt still och lyssnade och pekade på magen och sa "där":) Sen fick hon trycka av den när vi var klara:)

Efter bm gick vi på stan en stund sen gick vi och matade pippin vid fästningen. Sviiiiinkallt var de! Sprang typ hem för jag var så frusen. Lite lunch och sen nanade vi. Och gissa vem som fortfarande sover.. 3 timmar och 15 min har hon sovit nu. Jag måste gå in och väcka henne annars blir det inte kul att lägga henne ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0