Ny vecka

Go morrn, ny vecka nu då.
I veckan händer de mkt, lite skoj för då går tiden snabbare=)

Idag äre verkligen skit väder ute=/ Så det blir en städ dag inne ist. Vi blev självklart inte klara med städningen igår. Och med städning menar jag städa i skåp och sortera och slänga saker. Jag ska nog ta Alice garderober sen och fixa lite där. Sen tvätta lite bebiskläder om det är ledig nere i tvättstugan.

Fredrik råkade väcka Alice imorse, märkte på henne att hon hade inte sovit klart... För vilket morgon humör hon hade/har! Precis som sin far.. Fattar inte att man kan vara så sur på morgonen (om man inte fått sova "klart")..
Hon har så kort stubin, bryter ihop för minsta lilla. Ska strax ge henne ett bad och därefter lite välling i sängen.
Nu är hon uppslukad av tvn så jag hinner kanske diska lite och plocka undan i köket. Men ska inte hoppas på för mkt, precis som ett lejon på savannen så reagerar hon på rörelse.


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Haha, jag känner igen det där, så länge man sitter stilla så sitter de också stilla och ser på tv/leker, men om man reser sig upp och ska göra nått så kommer dom och följer efter .. :P

2011-05-16 @ 08:23:27
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: carola

Hej vännen..



Ja det ska bli underbart att kunna nå ut till så många, det är Tidningen Tara som kommer.

Pirrigt men kul.



Borde måla lite men måste kika in till mina favvo bloggar:)

2011-05-16 @ 21:45:02
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0