Och igår..

.. Var vi på besök hos en släkting till mig i Småland. Fast först var vi en sväng inne på Gekås, aldrig mer att vi åker dit så tidigt på dagen! Var där vid 9.. och fasen så mkt folk de var!!!!! Jag fattar inte att folk vill åka dit så tidigt.. Stackars människor! Vilken syn de måste få av Gekås! Trångt och jävligt.. Nä på em ska man åka dit, då är de luftigt och man behöver inte trängas:) Fick köpt en hel del. Bebisfiltar, nu har ni nog så det räcker:P Fast kan man ha för mkt bebisfiltar?? Sen lite annat som vi behövde. Fick dock ingen amningskudde:/ Hade gått förbi de stället och vi vände inte i den folkmängden! Sen hade ju inte jag någon mobil så vi var tvugna att hänga ihop så vi inte kom ifrån varandra, vilket gjorde att vi inte kunde handla snabbt och effektivt.. Så gissa om jag var trött efter turen inne på Gekås! Alice fick sig skor från skoboo också, fina kavatskor:)

Sen bar de av till småland. Tog sin lilla tid att komma ur garaget för någon hade parkerat för nära oss så Fredrik fick springa in och säga till på Gekås så dom ropade upp ägaren till bilen så han kunde flytta den så vi kom ut... Jävligt stressande då Alice var trött och vi hade bråttom.. Iaf kom vi iväg till slut. Alice somnade och sov hela vägen:) Vi körde fel också, inne i Värnamo.. Men till slut kom vi fram=) Min släkting har 3 hundar och Alice var ju helt överlycklig! Hon busade och skojjade med den yngsta vovven, en fransk bulldog. Dom lekte så bra ihop=) Vi kollade på kossorna som stod i hagen en bit ifrån huset, kollade på kissar och traktorer, Alice var så förtjust!
Bjöds på god mat, och oj vilken god sås!! Tänk om man kunde göra sån sås..Såsen var underbar!
Vi åkte hem runt 20 tro jag, tog en längre väg hem så vi var inte hemma fören halv tolv. Men då pausade vi flera gånger, 1 gång på donken i Ljungby för jag var hungrig, igen. Alice sov 1 timma sen vaknade hon och gnällde hela vägen hem, till och från. Idag vakande Alice inte fören 9 nästan, och vi alla är helt slut efter dagen igår:P

Så idag sker inte mkt. Vi går fortfarande runt i pjamas:P Jag ska ta mig ett bad nu och Fredrik ska börja städa lite. Vi har tvättdag idag med. Vädret är inte de bästa så de gör inget faktiskt när vi ändå ska städa och tvätta idag:P

Hoppas ni andra haft en bra helg också=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0