Oh happy friday

Gött med fredag:) Önskar dock att jag mådde bättre!
Inatt sov jag som en stock, var inte ens uppe och kissade! Ovanligt då jag minst är uppe 1-2 ggr varje natt. Jag vakande halv 6 och kikade på kl, somnade om och vakande av att Fredrik pussar mig och säger godmorgon, 20 över 6. Alltså har jag sovit mig igenom hans alarm, det är ovanligt de också. Jag var ändå sååå trött! Känns i hela kroppen.. Upp och duschade och tog lite kaffe, gjorde mig inte piggare alls. Sen vakande Alice vid 7. 37.5 grader hade hon, hon verkar dock pigg ändå=) Igår kväll hade hon nästan 39 grader stackarn:( Men som sagt idag verkar hon bättre=)

Insåg att jag hade nog någon form av förvärkar igår. Kände hur dom kom men magen blev inte hård som i en sammandragning utan bara gjorde lite ont i form av mensvärk. Typ 5-10 sekunder sen var de borta. Hade några såna på kvällen, dom kändes även svagt i ryggen. Sen har jag inte haft några fler. Skönt de för det är inte speciellt kul även om de inte gör speciellt ont precis.

Jag sitter här och gungar, så trött är jag.. Ska hämta täcke och kudde och lägga mig på soffan nu. Alice ligger redan där och dricker sin välling sötfian:)

Kommentarer
Postat av: MANDY- Mamma till River!

vilken bra tips!



JAså men vad tråkigt att min blogg ska trångla för dig. har inte hört det från någn annan så vet inte hur jag ska lös adet isf :/

2011-05-06 @ 09:28:16
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0