Onsdag

Tjohej!
Ska strax äta frukost och göra oss klara för att gå till bm. Alice verkar sämre idag, fattar inte hur vi kan gå runt och vara så här förkylda så här längre. Idag var Fredrik bättre så han gick till jobbet iaf.
Nu kom Alice här och gnuggade sig i mitt knä. Hon gör så när hon är trött eller inte mår bra, gnor ner hela ansiktet i knät och burrar runt de. Man märker så lätt på henne hur hon mår.
La henne i soffan nu, bäddade ner henne med täcke och kuddar. Få se hur länge hon ligger där. Hon har börjat kika på tv mera nu, bara vissa program eller när hon mår dåligt och är trött. Dora älskar hon. Måste köpa lite såna dvder till henne.

Nu ska jag ta mig lite frukost och se till så vi kommer iväg i tid så vi slipper springa till mvc idag:P

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: carro

Här är musse piggs klubbhus på playhouse Disney som är favoriten :) tänkte innan jag fick Vincent att jag inte skulle låta mitt barn titta på tv, men de e faktiskt den bästa barnvakten! :)

Krya på er! Förkylning är skitdrygt! Vi har varit de sen höstas till å från, men nu några veckor har vi klarat oss iaf, peppar peppar.. :)

Kram

2011-05-04 @ 09:26:10
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0