Rökare= Alltid rökare..?

Fredrik: Nej dom slutade inte, dom bara minskade på sin rökning (han kollade på lyxfällan och där var de två rökare som rökte upp sina pengar och skulle "sluta" eller hur det var..)
Jag: Ja precis! Rökare KAN inte sluta, dom är dumma i huvudet (mummlandes inne i datavärlden..)...
Fredrik: Men.. Du slutade ju röka..
Jag: Ja just de (kommer ur min bubbla och inser vad jag sagt..)! Hade glömt att jag rökt flera år innan, nu är jag ju så anti rökare jag kan bli haha:P

Utom när det dricks alkohol, då är det gott med en cigg:)

Kommentarer
Postat av: Viola, 21-årig tvåbarnsmamma

Jag har också rökt, inte varit beroende men "fjortisrökt" och idag är jag värsta rökhataren hehe (alltså jag hatar ciggen inte rökaren personligen)

2011-05-05 @ 22:42:20
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Haha, jag är lika med djur, jag hade tre katter och nu kan jag för mitt liv inte förstå hur man kan vilja ha katter (eller djur). De förstör och hårar och är allmänt jobbiga.. :P

2011-05-06 @ 08:29:27
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0