Rusar fram

Tiden bara flyger fram.. Bebis kommer snart:) Allt är i princip klart för bebisen också. Bebiskläder, filtar och påslakan är tvättade. Ska bara köpa en madrass+kudde och bygga ihop Alice nya säng så bebisen kan få hennes gamla. Sen hämta vagnen, fast de gör vi nog inte förens vi kommit hem från BB. Eller kanske runt den 20:e juni om vi inte redan hämtat den då. Känns overkligt att jag inte kommer vara gravid så mkt längre till. Skönt! När jag var gravid med Alice så var det lite mer speciellt på något sätt, tro det är så med första barnet. Nu har jag knappt hunnit fatta vad som sker. Men ser ju lika mkt fram emot en liten bebis nu:) Men tro inget kan ersätta första gången man fick barn och fick se sitt barn, eller vem vet de kanske är lika speciellt varje gång man får barn..?

Alice har blivit så stor helt plötsligt också. Frågade henne om hon ville se film nu, hon nickade:)
Så nu ligger hon i soffan och ser på Nalle Puh:)

Idag är jag inte alls pigg (känner mig förkyld), så skönt att hon kan se en film nu och bara ta de lugnt:)

Kommentarer
Postat av: carola

jag har 4 och alla var speciella:)

Jag var 19 och ensam när jag fick S, så oerfaren och inte mogen och hade blandade känslor.

Tvillingarna var efterlängtade, efter år av behandlingar och ivf försök så kom dom..Ett väldigt speciellt ögonblick som delades med mannen i mitt liv.

Lisa är ett mirakel och med henne har allt känts lugnt från början, var inte orolig under graviditetn, inget fixat direkt när hon kom..allt ordnar sig bara vi har varann känsla:)

Åh så jag saknar att vara gravid.



kram gumman

2011-05-23 @ 11:39:09
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0