Slappt

Idag blir de slappt här hemma. Jag mår mkt bättre men Alice, ja hon mår la bra minus allt nysande och snorande. Hon har vatt uppe i ca 30 min och redan nyst 11 gånger, som jag kunnat räkna iaf. Hon nös typ 5 ggr på raken när hon vakande. Stackars lilla fian:( Nu ligger hon i soffan, nerbäddad med pappas kuddar och täcke. 12 nysningar nu.

Nu kikade hon upp och hon är helt röd i ögonen också. Ska krypa ner jämte henne i soffan nu. Vi brukar ofta ligga och gosa i soffan, men nu har magen min börjat bli så stor att vi får inte plats jämte varandra längre:P Och ligga uppepå magen får hon inte för bebisen, då blir Harry så sur:P Ska gosa ner mig så gott jag kan iaf och kika på tv med henne, dagen tar vi som den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0