Söndag första maj

Vilken natt... Fredrik låg och snurrade och yrade och höll mig vaken tills 4. Då förvisade jag ut honom från sovrummet och han fick ta soffan. Var svalare där ute samt inte så mkt olika sätt att sova på så jag tyckte det kunde passa bättre, vilket de gjorde för vi båda somnade gott sen. Alice vakande dock vid 7.. Så 3 timmar har jag sovit. Är så trött i huvudet nu.

Vi ska la inte göra ett dugg idag. Skulle åkt och tittat på betessläpp på en Arla gård idag men Fredrik är knappast kapabel till de. Han mådde inte bra nu i morse när han ålade sig in till sovrummet.
Så synd att inte jag har körkört just en sån här dag!

Bara 1 månad kvar till juni, bara en månad tills nya lilla bebisen är hos oss:) Eller kan ju vara längre än en månad också, beror på om pluttisen är tidig eller sen:) 9 månader går otroligt snabbt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0