Suck.. vilken dag

Usch.. haft en hemsk dag. Stressat som ett djur då Alice och jag sov för länge på em. Hann ner till stan och hämta hennes byxor och köpa vitaminer sen hämtade Fredrik upp oss och vi åkte på ett Home Party hos Karin. Väl där trillar Alice av James lilla "bobby car" och slår huvud och näsa i klinker golvet.. Blödde näsblod över både sig själv, mig och Fredrik. Tro hon skrek säkert 20 min innan vi sa att vi åker hem, för de gick inte att lugna henne alls. Hon skrek och skrek och skrek. Hon är ett sånt barn som man inte kan locka med saker när hon väl slagit sig så det gör riktigt ont. Hon lugnar sig inte.. Hon måste somna för att kunna vakna lugn. Så lite skrik i bilen på väg hem men hon somnade snabbt och när vi kom hem var det bra. Då skrattade hon och busade. Jag avskyr när hon slår sig, det gör så ont i mitt hjärta att se henne gråta och skrika så:( Fick kämpa för att inte börja lipa själv, är såå känslig som gravid nu och jag fixar inte att se henne ledsen:(

När Fredrik lagt henne började jag leta efter min mobil.. Kunde inte hitta den... Kom på att den hade jag ju i fickan på min huvtröja som de kom blod på, så då låg den i tvätten och var tvättad... SUCK. Så nu har jag ingen mobil... Är för fattig för att fixa en ny och jag har nog ingen försäkring på denna mobilen heller.. Inte vad jag minns iaf.. Fucking jävla great.

Så nu är jag lite ledsen på Fredrik, någon måste ju ta smällen för detta:P ..Även om han inte kunde hjälpa de. MEN man kollar ju alltid alla fickor.. Jaja skit samma, det är ju bara en mobil.. Vill ni mig något så finns jag här eller på fb.

Har en hemsk halsbränna, så jag vet nog hur natten kommer att bli.. Ont i ryggen har jag med.. Suck inget känns bra i kroppen nu! Snart får jag la värkar också, vilket jag helst inte vill ha just nu! Vore väl klockrent att bebis skulle komma nu... Nej nej nej!

Nu ska jag sova och hoppas innerligt att morgondagen blir bättre. Underbart att det är fredag iaf!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackars lilla Alice & stackars din mobil :/



Jag ska genast kolla om jag har någon gammal mobil som ligger och skräpar. Jag återkommer! :)



ha en fortsatt mysig fredag!



kraam Emelie

2011-05-20 @ 21:11:14
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0