Tisdag

Idag var Fredrik hemma från jobbet också, bara så han skulle bli helt frisk.
Morgonen började vid 05.55 då Alice vakande, så segt att hon skulle upp så tidigt! Var såå trött imorse.
Dagen gick fort, helt plötsligt var klockan halv 17 och vi gjorde oss klara för en profylaxkurs på mvc. Roligt att vi kom i samma grupp som Emma och hennes sambo=) Förutom vi 4 var det nog 6 andra par tro jag. Det var en bra kurs med bra övningar=) Fredrik var intresserad och han kommer bli ett bra stöd nu när Harry ska födas. Han var ett bra stöd under Alice förlossning också, bara de att då var allt nytt för mig och jag var så chockad över allt att jag hade svårt att konsentrera mig. Nu har jag gått igenom det en gång innan och denna förlossningen kommer nog bli enklare rent mentalt iaf. Hoppas de=)

Efter kursen stack vi till donken, var så sjukt hungrig! Där efter åkte vi till Alice äldsta kusin som fyllde 16 år idag:) Alice hade följt med sin farmor och farfar dit eftersom dom passade henne. Så det blev lite kalas även idag, ska dit på lördag igen:) Fast då är det inte bara kalas för den äldsta kusinen utan för hennes lillasyster som konfirmeras:)

Nu har vi kikat på Desperate Housewives, ska strax lägga mig faktiskt. Imon ska jag till bm vid kvart i 9.. Eller jag och Alice ska dit. Alltid lika kul att ha med en 1,5 åring till ett sånt ställe.... Få göra de bästa av de hela och ta med leksaker till henne. Eller en vattenflaska med vatten, det roar hon sig bra med=)


Vi nyss, supertrötta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0