Torsdag

Go morrn! Jag sooooov inatt! Var bara uppe en gång och slapp halsbrännan:)

Alice vakande givetvis redan strax efter 6. Hon har inte sovit klart då men upp ska hon. Hon ligger på soffan nu och dricker lite välling och kollar på tv. Hon har blivit så stor helt plötsligt! Även om hon i princip inte säger något så förstår jag henne bra. Hon nickar och skakar på huvudet när man frågar henne saker, och jag vill tro att hon förstår vad de betyder att nicka och skaka på huvudet. Idag har vi lite att pyssla med, ska ner på stan och köpa vitaminer till mig och hämta ett par leggings som jag la undan till Alice igår. Kunde inte bestämma mig för om jag skulle köpa en jumpsuit till henne eller ej så jag la undan två. Hittade dock en mkt finare på Lindex hemsida så jag beställde en jumpsuit och ett par shorts till henne därifrån. Man hämtar ut de kostnadsfritt i butiken, smart! Men leggingsen ska hon ha iaf så får traska ner och hämta dom sen. Hade helst sluppit gå ut idag, är så jädra grått och trist ute och så har de regnat.. Kommer la vara sånt här väder hela dagen:/

Behöver plocka lite här hemma under dagen.. Lägga undan alla mina vinterkläder, har fortfarande inte fått de gjort så nu är mina garderober helt överfyllda! Sen städa i Alice garderober, har fortfarande inte fått de gjort! Tvätta mer bebiskläder och lägga in de i nystädade garderober. Ja listan kan fyllas på. Detta ska jag försöka hinna med innan Fredrik kommit hem, för då ska vi köra till hans kusin (tro det är kusin) som ska ha ett sånt home party eller vad det hette. Ska kika lite på vad det är sen hämta mina partylite ljus:P Hade totalt glömt bort dom haha:P Få bli en snabb runda då vi har all världens tvätt ikväll.. Blä..

Nu ska jag ta mig några mackor och sen se om jag inte kan få diska lite, får sällan göra de ifred nu mera.. Alice ska stå på en stol jämte och blaska med en egen diskborste, vatten och skumm i hela köket! Men hon tycker ju de är kul att vara med så då får hon så klart de:)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är inte fredriks kusin, kerstin och marianne är kusiner har jag lärt mej nu... men anders säger också att dom är kusiner. kram

2011-05-19 @ 11:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0