Trött på

*Att må så där halv-taskigt
*Vara gravid
*Ha ont lite här och var
*Inte kunna röra mig helt fritt utan att få ont

Listan kan göras längre. Suck och stön, lite så känner jag idag. Är så varm i kroppen, svullna fötter och halsbränna. Lite smått ont i huvudet också. Känner mig grymt bakis, utan anledningen till de. Har vatt soffläge här hela dagen. Alice är jätte gnällig, hon har dragit fram alla småprylar i sitt rum och förflyttat de till vardagsrummet. Jippy.. Har plockat lite men halsbrännan sätter stopp för de då de känns som om jag kommer kräkas när jag böjer mig fram. Nu kommer gnällfian här igen.. Yes hela ansiktet inkletat med snor.. Förkyld antar jag. Hon har nysst jättemkt sen i fredags kväll. Ska försöka underhålla henne nu. Fredrik är iväg hela dagen idag så detta blir en rolig dag/kväll. Jobbigt med en gnällfia när man själv mår så dåligt. Jaja vila kan man göra på sin dödsbädd.

Over and out

Kommentarer
Postat av: carola

kikar in med god natt kramen

2011-05-23 @ 22:09:26
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0