Tycker synd om mig själv idag

Suck.. Legat på soffan hela dagen. Mår inte alls bra. Mår illa och har ont i magen, samt feber ont i hela kroppen.. Ingen feber dock, behöver inte spy etc.. Så jag fattar inte varför jag mår så här. Alice har vatt super pigg idag, fast haft lite feber.
Harry är sjövild och det får mig att må ännu mer illa. Om han bara kunde vara still någon timma.. Fast då hade jag blitt orolig och undrat varför han inte rörde sig. Men eftersom jag hela tiden sen vart han ligger i magen så ser jag även de minsta rörelserna så de hade inte hänt. Bara han ligger någelunda still är jag nöjd:)

Hoppas vi är bättre tills imon:)

Idag sa Alice "vävva" till vällingen:) Och när hon var nere en snabb sväng hos sin farmor och farfar medan Fredrik var och handlade och jag sov så sa hon "kocka" till farmors armbandsklocka:) Hon är så stor nu våran älskade Kotte:)

Nu ska jag dricka lite cola, hoppas jag mår bättre så jag kan se sista perioden av hockeyn sen sova.
Imon får jag sova hur länge jag vill sa Fredrik, så jag blir frisk:) Hoppas jag sover länge då, iaf till 10:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0