Besök

I helgen har vi besök av min lillebror och hans tjej:) Så finns ingen tid till att blogga.
Har faktiskt blivit urdålig på att uppdatera här, anledningen är att Alice vill leka med mig hela tiden. Och jag har inte hjärta att säga nej. Inte nu längre när Hugo väl kan sitta med och vara tyst. Innan blev han ju helt tokig om jag satte mig ner eller la ifrån mig honom. Nu kan han faktiskt ligga med inne på Alice rum och kika och leka lite.

Så nu spenderar jag mina dagar inne på hennes rum och blir bjuden på kaffe, te, oboy, mjölk, vatten, saft, pys och annat gott;) Hon älskar sin kaffebryggare och alla nya saker på sitt rum:)

Nu ska vi göra oss klara och sen åka till Kungsmässan och kika på overall till Alice. Om Fredrik får in hennes bilstol rätt i bilen igen... Suck

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0