Fredag!

Så skönt att denna dagen är kommen=)

I helgen är de full rulle, ska på 35 års kalas på lördag och sen på söndag ska vi ha traditions julbaket och baka pepparkakor och lussekatter (om vi hinner de) och sen hälsa på tomten nere i stan:)

Nu sitter jag här med en snorig liten Alice i knät, hon verkar inte sjuk eller något. Bara snorig och snörvlig. Fredrik trodde de berodde på att hon nog sovit utan täcke inatt. Eller lakan, hon har inget täcke i det än. Hon har varit varm och go utan de så med risk för att hon ska svettas som en gris har vi inte lagt i de. Hon är som jag, blir jättevarm när hon sover:P Fredrik brukar säga att jag är som en kamin:P

Hugo har inte vaknat än.. Jag njuter av lugnet:) Han har börjat med att bli svår att lägga. Igår höll vi honom vaken från 18. Det var svårt framåt 21 kan jag säga! Vid 22 somnade han hela tiden vad man än gjorde så då gick jag och la mig med honom. Men icke.. han skrek som om han hade ont i magen (riiiiiktigt panik skrik med andra ord) så fort jag la honom ner jämte mig i sängen. Han höll nog på nästan en timma med att skrika och sparka, blundade dock för han var såååå trött. Ska leta upp min bok "växa och upptäcka världen" och se om de inte är någon sån utvecklingsperiod han är inne i, för något lustigt är det med detta. Han slutar nämligen skrika så fort vi tar upp honom.

Nu vaknade han, när man talar om trollen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0