Fredag, okej..

Äntligen fredag:) Fast egentligen har jag inte samma fredagsglädje som jag brukar ha. Nu är det mera, fredag.. hm okej trevligt. Varför vet jag inte, iofs kanske det kan bero på att vi inte har något att göra i helgen. Inga precisa planer alls. Men det är väl skönt.. Fast jag gillar ju att göra saker:)

Hugo höll på att äta i 4 timmar igår.. Han tömde mig flera gånger om. Men han tog nappen också och var lugn. Så jag förstår inte vad det är med honom. För han verkar inte precis så hungrig. Jag skulle vilja ge honom välling, men det är ju från 6 månader så jag får la avvakta iaf till december med de. Välling är gött att ha i magen när man ska nana:)

Ska iaf väga han idag och se va han väger.

Nu kom Alice upp, hon står vid sin grind och tittar på mig:) "Alice vaken öppaa grind" säger hon:) Får väl gå och släppa ut lilla damen nu då:) Hon har börjat prata så mkt och hon minns saker man sagt för flera dagar sedan!

Trevlig fredag på er alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0