Fredag!

Tänk om jag får en minut över så jag kan göra mig klar så vi kan gå ut en sväng... Just nu ligger Hugo och leker missnöjt i sitt gym och Alice går runt och dricker välling. Hon ville ha tårta till frukost men jag tro vi skippar de, av den enkla anledningen att jag är för lat för att duka fram de klockan 8 på morgonen:P Tårta till frukost äter jag mer än gärna annars;)

Vi har gammalt bröd som ankan behöver få. Men om vi går och matar ankan så hinner vi inte ner till stan och köpa mitt amningste.... Det är full rulle på barnen idag. Alice lägger sig jämte Hugo på babygymmet, han tar tag i hennes hår och drar och hon skriker "släääääääääääääääääääpp".. Men hon gör det med mening också.. Hon lägger sig precis så nära att han inte når hennes hår, sen flyttar hon sig nämre och lägger huvudet på sne så han ska nå de. Hon är rolig hon:P

Nepp nu får jag ta upp Hugo, han klagar hemskt mkt på att behöva ligga hela 2 meter ifrån mamma.

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

SV: Oj vad duktig hon är! :) Ja det är en sån i trä, fast de där små plastgrejjerna sitter fast ganska hårt på den så då går det bra, har även sett att det finns tågbanor helt i trä, även de där 'plupparna' att de är helt utskurna eller hur man nu ska säga. Fast det är ju lite onödigt att köpa om ni redan har en. :P Men Adrian älskar verkligen tågbanan, han kan sitta länge och bygga och köra tåg.

2011-11-12 @ 09:59:53
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0