Gilla inlägg

Kära läsare, ni med bloggar som jag följer. Visst vore de toppen med en liten knapp så man kunde gilla ett inlägg? Ett knapptryck hinner alla med! Däremot är jag sämst på att kommentera, och NI är inte bra ni heller precis;) Men jag vet, tiden finns inte..

Läser många bloggar dagligen, sparar sidan uppe på de jag ska kommentera sen när jag får tid. Sen kan jag ha er blogg uppe si sådär någon dag utan att få tummen ur och skriva en rad.. Sen blir de för många flikar uppe så firefox kraschar haha:P Sen börjar jag om när jag startat firefox igen:P 

Jag vill kunna gilla inlägg! Då skulle jag gilla massor:)

Kommentarer
Postat av: Ina

Man kan gilla inlägg om man lägger till sina favvobloggar på bloglovin. Tror jag :)

2011-11-14 @ 13:59:44
URL: http://inia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0